Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 33- проблем с динамото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 33- проблем с динамото

    при пускане на консуматори(особенно чистачки) ми светва лампата на динамото. свалях го, проверени и сменени са четките, колектора е добре, лагерите нови, релето работи. подсилени са всички маси, но пак. питането ми е има ли реле и бушон за динамото(за зареждането)и къде се намира на 33ката, че гледах, рових, но не намерих. а трябва да има.
    мерси предварително.

  • #2
    Колега,бушон за динамото няма,но това,което описваш ми мирише на захранващия кабел на таблото за бушоните.Ръчкай в тоя сектор.Лампата на динамото свети,защото имаш голям пад на напрежението в табло бушони.Не ръчкай по динамото,ако дава добри стойности.По-скоро почисти силовите клеми от динамото до таблото.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Или изгорял диод от трите малки дето захранват релерегулатора. Ма те са малки и позаляти със смола

      Comment


      • #4
        По принцип си прав,за това и му казвам да замери динамото ,какви ги дроби под товар.Но ако там е наред,светенето на лампата е признак за посочените по-горе проблеми,които много трудно се откриват.Аз трябваше да сваля цялото табло и се оказа тъпото табло за бушоните.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Ей заради това е хубаво да се мери напрежението с осцилоскоп той си казва всичко!

          Comment


          • #6
            То е хубаво,ама за да работи се изискват доста неща,а и някой,който да умее да работи с него.
            Колко ще предпочетат да си купят още една 33-ка вместо осцилоскоп,щото мръсника струва,колкото нея!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Ако е от бушон лампата за акумулатора няма да свети когато си само на контакт. А и алтернаторът изобщо няма да тръгне да зарежда тогава

              Comment


              • #8
                Абе изфорцираш ли го ще тръгне,ама не е в това въпроса.Когато се е зговнил диод и свети лампата е ясно.По-кофти е,когато динамото си е наред,а свети заради проблем в таблото.Аз на това наблегнах,щото въпроса сме го дъвкали много пъти,като аз съм давал поне два пъти пълно описание на работата му,авариите и начините за откриването им.За това и не писах изобщо за авария на динамото!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Абе изфорцираш ли го ще тръгне,ама не е в това въпроса.Когато се е зговнил диод и свети лампата е ясно.По-кофти е,когато динамото си е наред,а свети заради проблем в таблото.Аз на това наблегнах,щото въпроса сме го дъвкали много пъти,като аз съм давал поне два пъти пълно описание на работата му,авариите и начините за откриването им.За това и не писах изобщо за авария на динамото!
                  Като го изфорСирам може и да тръгне, ама може и да не. Това е алтернатор, а не динамо все пак.
                  А заради проблем в таблото може да свети само от кофти връзка на куплунга или изключен по невнимание куплунг на зелената жичка от алтернатора, намираща се в двигателния отсек.

                  Comment


                  • #10
                    Имаш лично!
                    ИзфорЦирам идва от "Форца"
                    И генератора и правотоковото динамо имат остатъчен магнетизъм и като ги изфорЦираш ще се самовъзбудят!Няма къде да идат!
                    Зелената жичка изключиш ли я,гарантирано няма да свети контролната лампа на динамото!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Имаш лично!
                      ИзфорЦирам идва от "Форца"
                      И генератора и правотоковото динамо имат остатъчен магнетизъм и като ги изфорЦираш ще се самовъзбудят!Няма къде да идат!
                      Зелената жичка изключиш ли я,гарантирано няма да свети контролната лампа на динамото!
                      Да, няма да свети. Но остатъчния магнетизъм е толкова малко, че може и да не стигне. А не ми се троши студена кола за да вдигам високи обороти евентуално да тръгне алтернатора
                      А динамото по принцип е с магнит така, че там няма остатъчен магнетизъм, а постоянен

                      Comment


                      • #12
                        Стига сте се карали.Вярно полезно е научават се нови неща,но все пак да има ред и дисциплина.Относно възбуждането на алтернатора,както каза Мордохай при леко повишаване на оборотите ако е светнала лампата,алтернатора започва да работи.На моята беше така,но така и не стигнах до решаването на проблема.Като я запалех светеше нон-стоп лампата,докато не се качаха оборотите на поне 1200-1300,тогава си гаснеше и определоно разлика имаше в тоците на колата.И да съгласен съм с теб колега,че никак не е здравословно да се вдигат оборотите на студена кола,но ако са само 200-300 няма да е проблем,ако са повече........
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment


                        • #13
                          Ние си се караме много отдавна на тема динамо и бисерите не са му един или два.Обаче "зелената жичка"пак му изяде главата.Никой не е казал,че форсирането на студен мотор е здравословно,а само,че генератора и без възбуждане от лампата,може да се самовъзбуди.
                          Колкото за колегата(за сега,още ще го наричам Румянка),сериозните правотокови динама,също имат ел.магнити за възбуждане.
                          Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:18.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Rumyanka Покажи съобщение
                            Да, няма да свети. Но остатъчния магнетизъм е толкова малко, че може и да не стигне. А не ми се троши студена кола за да вдигам високи обороти евентуално да тръгне алтернатора
                            А динамото по принцип е с магнит така, че там няма остатъчен магнетизъм, а постоянен

                            Няма отърване от него ей!



                            Извинявам се,не се стърпях,ама вече ми става весело от него и от неговите опити.
                            Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 03:20.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                            Alfa Romeo 33

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
                              Няма отърване от него ей!



                              Извинявам се,не се стърпях,ама вече ми става весело от него и от неговите опити.

                              Що бе забавно е.А пък и ми помагал за някои работи ама за други не е прав.Според мен даже доста ми е помагал (така нареченият румянка) ама тука секи с неговото си мнение за живот така че сички сме криви се на някого
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment

                              Working...
                              X